Saturday, December 21, 2019

,,Ha vissza is térek, már soha nem leszek a régi" - Kane mini-interjúja

Szűk egy hét választ el minket a karácsonyi Payback PPV-tól, amikor is egymásnak feszül CM Punk és Bret Hart, hogy megküzdjenek Punk további bajnoki címeccsen való részvételéért, valamint Kane WEW-s állásáért. A visszatéréséről a démonnal beszélgetett a WorldEliteFans.com, amely beszélgetést itt a WEW oldalán is publikálunk. Lássuk, miket nyilatkozott a nagy vörös szörny!

I: Hello Kane, örülök, hogy látlak. Egész jól nézel ki ahoz képest, hogy nem birkózol már lassan egy hónapja. Ezt vedd bóknak...

K: Köszönöm, te is rendkívül fess vagy ma, ez a haj kifejezetten jól áll neked.

(elmosolyodnak mindketten)

I: Köszönöm... Na, de térjünk a tárgyra, ami nem más, mint a további életed és a WEW-val való kapcsolatod. Először is arról kerdezlek, hogy mik voltak az érzéseid, amikor kirúgtak? Hány nap kellett, hogy felfogd, hogy itt vége van mindennek?

K: Rendkívüli csalódottság és összetörtség volt bennem. És nem csak magam miatt, bár én is tehettem erről rendesen. És igen, elismerem, túl nagy volt a pofám, de amikor kiálltam valamiért, az többnyire fontos dolog volt. Bár petíciókat nem kellett volna írnom, ezt utólag belátom. Viszont nem is Hart miatt voltam szomorú, hanem azért, akiket lefizetettek, hogy valaki mellé álljanak. Nézd, mindketten tudjuk, hogy miről van szó, és azt is tudjuk, hogy ha kimondanám, soha nem kerülnék vissza a WEW-be. Persze erre többen rájöttek, hogy átverték öket. Ekkor már azonban késő volt. Az érzések napokig kavarogtak bennem, és a kérdésedre visszatérve kellett egy bő 5 nap/egy hét, hogy felfogjam; ennyi volt.

I: Szép kis botrányt kavartál, az fix. (Elmosolyodik, Kane is) És hogy telt el ez az egy hónap, miket csináltál, miket tettél, mennyire követted a WEW-t?

K: Phú... A WEW belső ügyeiből szinte teljesen kirekesztettek, persze akik mellém álltak emberek ebben a nehéz helyzetben, azok elmondták a dolgok nagyrészét. Ezalatt rengeteg volt a papírmunka, csomó aláírás, elintéznivaló is feljött, ez töltötte ki az időm nagyrészét. Szabadidőmben konditerembe mentem, valamint tévéztem, interneteztem, ,,élveztem" a pihenést. 

I: Felteszem azt a kérdést, amit eddig mindenki kerülgetett. Szerinted Punk meg fogja nyerni a meccset a Paybacken?

K: Öszintén nem tudom. Csak annyit mondhatok, hogy bízom benne. Ha tiszta lesz a meccs, akkor valószínűbbnek tartom, hogy inkább nyer, minthogy veszítsen. De bármi előfordulhat. Ha Hart nyer, én nekem mondhatom, hogy befellegzett. Ha viszont Punk nyer, akkor sem fogok senkit se melegebb éghajlatra küldeni, viszont gondoskodok róla, hogy minőségi terméket tegyek le én is az asztalra. 

I: Tényleg, ha esetleg visszatérsz, akkor mi a terved? Van konkrét ötleted, hogy kivel küzdenél meg szívesen?

K: Őszintén mondom, nem volt időm ezen gondolkozni. Nagyon szeretném, ha visszakerülnék. A többi másodlagos. Viszont, ha újra a cégnél leszek, van egy nagy ötletem. De erről még nem szeretnék beszélni addig, amíg nem biztos. Viszont szeretném mindenkinek elmondani, ha vissza is térek, már soha nem leszek a régi. Olyan, mintha kómába esne egy ló, és valahogyan visszahoznák az életbe. (kissé elszomorodik, majd mosolyog egyet)

I: Értem. Zárókérdésként; ki az, aki a legjobban melletted állt a történtek alatt?

K: PUNK. CM Punk. Erről sem mondhatok egyelőre többet. Bocseh... (felröhög)

I: Hát akkor jó, hogy itt voltál. És remélem, hogy valami úton-módon még látunk a WEW-ben. Szívből kívánom.

K: Köszönöm, hogy itt lehettem, boldog karácsonyt, és jó terméknézést kívánok.

I: Köszönöm, neked is mimden jót, boldog karit!

No comments:

Post a Comment